Hoe dien ik een klacht in?
Klacht over de gemeente
Bent u ontevreden over de dienstverlening of over de handelswijze van de gemeente, dan kunt u een klacht indienen. Dit kan online, telefonisch of schriftelijk.
Een klacht gaat bijvoorbeeld over:
- het te laat afhandelen van brieven of vragen
- het krijgen van te weinig of onjuiste informatie
- het gedrag van medewerkers of bestuurders
Hoe dien ik een klacht over de gemeente in?
- u kunt uw klacht online indienen
- u kunt uw klacht eventueel ook telefonisch of schriftelijk indienen
Indien u uw contactgegevens achterlaat bevestigen wij de ontvangst van uw klacht binnen 5 dagen. Ook stellen wij u in dat geval in de gelegenheid om uw klacht toe te lichten. Wij behandelen uw klacht binnen 5 weken.
Nationale ombudsman
De Nationale ombudsman behandelt klachten over de overheid. Mocht u niet tevreden zijn over de manier waarop uw klacht door de gemeente is afgehandeld, kunt u contact opnemen met de Nationale ombudsman.